היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Gali – קולקציית נעלי נשים לאביב- קייץ 2017

Gali – קולקציית נעלי נשים לאביב- קייץ 2017

קולקציית הקיץ של גלי לנשים קשובה לטרנדים המובילים בעולם ומציעה מגוון סגנונות עדכניים בקו נקי ובהשראה רומנטית ובצבעוניות מגוונת. העונה הושם דגש על נושא הנוחות והנעליים בקולקציה צוידו ברפידות אנטומיות המתאימות למבנה כף הרגל, מחומרים השומרים על קרירות כף הרגל, מונעים הזעה, מה שמאד חשוב בארצנו הלוהטת.  

בקולקציה נעשה שימוש בחומרים המתאימים לקיץ, בשילוב עם בדים אופנתיים כגון בדי קטיפה וקש קלוע בשילוב חומרים קונטרסטיים כמו בדים סינטטיים מבריקים ומעובדים.

החידוש שבקולקציה הוא מותג נעלי הנוחות החדש: "בריל קומפורט", המציע נעלי נוחות אופנתיות ובמחיר נוח לכל כיס. השואבות השראה מעולם האתני, אלו סנדלים אופנתיים חצאיים או בגובה קרסול ונעלי סירה ומוקסינים במגוון גבהים ועקבים.

 

249.90 ₪, צילום: ירון ויינברג


199.90 ₪, צילום: ירון ויינברג

199.90 ₪, צילום: ירון ויינברג

239.90 ₪, צילום: ירון ויינברג


הקולקציה מכילה רפידות נוחות מרופדות ואנטומיות המאפשרות גמישות ורכות בכל צעד וחומרים איכותיים המלטפים את כף הרגל ובנוסף עשויות עור נושם וסופג זיעה. הסוליות נבחרו בקפידה והן גמישות לתנועה ומקנות חופשיות לכף הרגל בכל צעד.

כמו כן, הנעליים עושויות מחומרים קיציים ייחודים וכן עושות שימוש בחיתוכי לייזר, סקוטשים, חרוזים ועוד. בנוסף, בקבוצה זו ניתן למצוא גם סנדלים ספורטיביות המתאפיינות בסוליות לבנות ולוק צעיר וטרנדי.

קבוצות נוספות בקולקציית גלי:

קבוצה במראה אורגני טבעי – שימוש בצבעים טבעיים ואותנטיים לחומר, בהשראה רומנטית ואומנותית ושימוש בראפיה וקש כחומר מרכזי לדגמים גבוהים. אלמנטים של קליעה, שזירה וצמות כדקורציה  ולפרטים קטנים בנעל. צבעוניות טבעית וקיצית של בז'ים, ניודיםם ושחור קלאסי.

 

159.90 ₪, צילום: ירון ויינברג


199.90 ₪, צילום: ירון ויינברג

139.90 ₪, צילום: ירון ויינברג

99.90 ₪, צילום: ירון ויינברג


גלוסי –  עור 'פטנט' מבריק הינו התרגום לגל הטרנדים הדיגיטלי. משולב עורות בוהקים חלקים, בצבעוניות כהה(כחול כהה, מטאלי ושחור) בדגמי סנדל קלאסיים במראה חדש.

כפכפים רכים –כפכפים העשויים מחומרים רכים כדמוי זמש ועור. בעלות מראה נקי כרצועה אחת עבה או כאיקס. נעשה שימוש רב בסוליות מרופדות לנוחות מרבית. הכפכפים מוצעות בשלל צורות וצבעים ובגבהים שונים החל משטוח דרך פלטפורמה ועד עקביםםם בשלל גבהים או עקב רחב יציב, המאפשר עמידה ממושכת.

סנדלי פיפ-טו –  מדובר בקבוצה רחבה של סנדלי נשים, המתאפיינת בחיתוך בקדמת הרגל ממנו מבצבצות האצבעות, בשילוב של רצועה אחורית האוחזת את העקב. דגם הפיפטואו קיים במגוון ורסיות של עקבים המקנים לו מראה שונה- צעיר, נשי או בהמייני,,, סגנונות של עקב פתוח או ד'ורסיי (צדדים פתוחים), גימורים מגוונים של הגפה בחירור, חיתוך, אבזמים גדולים וכל זה מיועד ליצירת מראה סופר טרנדי, שאינו מוותר על הנוחות. מגיע בצבעוניות של ניוד, שחור, חום ובז'.

 


טרייבל – שימוש בטקסטיל עם הדפס דינמי בהשראת מקומות שונים בעולם ומשולב יחד. כדוגמת בדים עם הדפסים שבטיים בצבעוניות רכה: אלמנטים עיצוביים הכוללים חרוזים, חיתוכים ודוגמאות דפוס אופייניות.

צבעוניות הקבוצה: חאקי, שחור, חום, בז' ועוד.

מראה מטאלית – שימוש בחומרים מטאליים למראה עתידני בעזרת גימורים מחזירי-אור. קבוצה זו מציעה צבעוניות דיגיטלית, מטאלים נקיים המחליפים את המטאלים עם הטקסטורות של העונה הקודמת. צבעוניות של גוונים מטאלים קלאסיים: כסף בהיררר וזהבב צהוב.

המידות בקולקציה: 36-41, טווח מחירי הקולקציה: 159.90- 219.90 ₪, להשיג ברשת גלי בישראל, באתר- www.gali.co.il

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן