היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

גל גדות בקרוב תעלה בקמפיינים חדשים לאירוקה

גל גדות בקרוב תעלה בקמפיינים חדשים לאירוקה

 גל גדות, נבחרה לאחרונה כפרזנטורית החדשה של אירוקה, ותככב בכל הקמפיינים של החברה בשנת 2017. הצילומים לפעילות החברה  צולמו במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי בעל רצועת חוף ים פרטית.

בהמשך השנה יעלו קמפיינים רבים למותג בכיכובה של גל גדות, שיציגו את קולקציית משקפי הראייה ואת משקפי השמש של מותגים בינלאומיים חדשים שימכרו באירוקה בשנת 2017.  ביניהם תמצאו את : רוברטו קוואלי, טום פורד, דיסקוורד ועוד.  לצד המותגים הקיימים וממשיכים ברשת: גוצ'י, פראדה, מייקל קורס, דולצה גבאנה, רייבאן, ורסצה, ארמני, מייקל קורס, אלכסנדר מקווין ועוד.

 


בנוסף, גדות תככב בקמפיינים ייעודיים שיערכו לקראת פתיחת שתי חנויות של  ERROCA בדיוטי פרי בנתב"ג –  האחת תמוקם במתחם המרכזי של חנויות הדיוטי פרי והשנייה במרכז המסחרי שבאולם מקבלי הפנים; וכמו כן בקמפיין מיוחד להשקת החנויות החדשות של הרשת וביניהן גם חנות קונספט שתפתח בקניון האופנה גינדיTLV.

מדובר בקמפיינים נרחבים שיכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.


לכבוד הקמפיין החדש אירוקה ערכה סקר לכבוד השקת הקולקציה החדשה של משקפי ראיה לשנת 2017, תוצאות הסקר הן חד משמעיות. 79% מהציבור בישראל מתייחס למשקפי הראיה כאל פריט אופנה. ויותר מכך, ששה מכל עשרה בוגרים בישראל בעלי משקפי ראיה,נתונים  גבוהים יחסית בעיקר קרב אקדמאים ובני 50 פלוס .

למעלה ממחצית מרכיבי המשקפיים בארץ מדווחים שיש להם לפחות שני זוגות, ובעיקר משתמשים בהם בזמן נהיגה ולצפייה בטלוויזיה / סרטים. והמחיר? כמחציתם מדווחים שרכשו את המשקפיים בעלות של עד 600 ₪ .

בתקופת הקיץ כשליש ממרכיבי משקפי הראיה בארץ עושים שימוש גם במשקפי שמש אופטיים, כאשר השיעור הגבוה הוא בקרב בעלי הכנסה ממוצעת וגבוהה.

המחקר נערך בקרב 501 יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 65 המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג. איסוף הנתונים בוצע בין ה- 5 ל- 7 בינואר, 2017.

צילום: דודי חסון

 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן