היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

שעוני פליק פלאק לילדים- קולקציית קיץ 2017

שעוני פליק פלאק לילדים- קולקציית קיץ 2017

פליק פלאק, מותג הצעירים מקבוצת סווטש, משיק קולקציית שעונים חדשה לקיץ וההשראה מאחורי והקולקציה היא חגיגות יום ההולדת האהובות על הילדים ונחגגות היום בגדול, כל יום הולדת היא הפקה הכוללת ליצן, מפעיל, הפתעות ועוד.

ולכן לא מפתיע שסוואטש מצאו נושא זה כהשראה. ניתן למצוא שעונים המאוירים בהדפסי בלונים, כוכבים ודמויות ילדים במסיבת יום הולדת. הקולקציה צבועה ברובה בגוונים בהירים ונעימים – גווני פסטל. לצד אלו, דגמים בגוונים חזקים יותר של – צהוב, כחול, אדום ולבן המיועדים לבנים 

המותג FLIK FLAK מלמד את הילדים לקרוא שעון מאז 1987 לאורך השנים הוא תרגם את הרעיון של אמירת השעה בצורה נגישה וחווייתית וכל סדרת השעונים מגיעה עם גוף שעון אלומיניום חזק, זכוכית מינראלית, עמידות בפני זעזועים(הכרחי כשמדובר בשעון של ילד) ומים ומנגנון שוויצרי איכותי.

 


פליק ופלאק הוא שמם של 2 מחוגי השעון והם מוצגים לילד כאח ואחות אוהבים. פלאק הקטנה קיבלה את הצבע האדום והיא מציינת את מחוג השעות. פלאק זזה לאט מאד ולוקח לה שעה שלמה לעבור מספרה אחת לשנייה.

מחוג הדקות הוא אחיה הגדול והזריז – פליק. לפליק, הוא מגיע בצבע הכחול,  לוקח לו דקה אחת בלבד לעבור מנקודה לנקודה בתוך העיגול הכחול על לוח השעון ולוח הלימוד. כאשר פליק החרוץ מסיים ועובר מנקודה לנקודה ומגיע לעיגול הכחול, הוא מגיע לספרה 60 ומציין לנו ששעה שלמה עברה!

פלאק הקטנה לא מודאגת מהתחרות עם פליק אחיה הגדול, היא יודעת כי השעון לא יוכל להגיד מה השעה שיתוף הפעולה של שניהם.

טווח מחירים: החל מ199 ₪ עד 230 ₪



שעוני הקולקציה


הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן