היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

פיג'מות אקספוז

פיג'מות אקספוז

קולקציית הפיג'מות החדשה שהושקה לכבוד החגים מגיעה במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. לכבוד החג, והיא מושקת במחיר נוח מאד לכיס,  59 ₪ לפיג'מה! מה שיכול להוות מתנה פרקטית, מקורית ומיוחדת לחג.
הקולקציה מונה הלבשת בית לנשים של כותנות ושני חלקים בכיכובן של דמויות מצוירות כ:טום וג'רי, סנופי והכבשה לילי וגם כאלו עם איורים והדפסים מיוחדים, למשל אני קיבלתי פיג'מת סנופי.

חוץ מהדגם שאני קיבלתי ואותו תוכלו לראות בתמונות, הדגמים מגיעים גם כסט מכנס קצר וגופיה, מכנס ארוך וחולצת טי שרט וכותנת לילה קצרה כשמלה. הקולקציה מוצעת בגוונים בהירים וקיצים: ורוד, תכלת, כחול רויאל, לבן, סגול לילך ואפור עכבר בהיר.

 

לחץ להגדלה


דגמי הסתיו

לחץ להגדלה

לחץ להגדלה

לחץ להגדלה


דגמי החורף

קולקציית סתיו-חורף 2018 מורכבת ממגוון פיג'מות רחבה במגוון דגמים, עיצובים וסגנונות.

הקולקציה מיועדת לצעירות ולנשים בכל הגילאים ומונה פריטי הלבשה לבית, כותנות, חלוקים ושני חלקים בהדפסי חורף כגון: פיג'מות עם הדפסי עננים, עלי שלכת, משבצות טראטן ועוד. בנוסף הקולקציה לגילאים הצעירים כוללת הדפסי ורקמות בהשראת דמויות  מצויירות כגון:  הכבשה לילי, טום וג'רי, סנופי. ועוד.

הקולקציה עשויה מחומרים איכותיים ונעימים, כמו  פלאנל, סטן, כותנה, פליז,  המספקים חום ושומרים על הטמפ' של הגוף.

לחץ להגדלה


הטרנדים הבולטים:

פיג'מת סטן- מקנה אווירה רומנטית. פיג'מת הסטן המגיעה בשני חלקים מתאימה לנשים שאוהבות להראות את גזרתן בחורף גם בחדר המיטות מבלי אי הנוחות המלווה ללבישת שהן שכבות עבות. הפיג'מה שומרת על תחושת הקלילות ובו בעת דואגת לחמימות הנדרשת בחורף. הקולקציה מציעה דגם של שני חלקים מכנס וחולצה או מכנס וחלוק סטאן.

 פיג'מת פליז-  להיות לבוש ולהרגיש מכוסה בשמיכת פוך הפליז נותן תחושת נעימות ורכות, מחמם באופן מקסימאלי את הגוף ודוחה מים ובאותה הוא נושם ולא אטום. היתרון הגדול של הפליז הוא התחושה שהוא משרה –  כשל שמיכת פוך רכה ואחר כביסה הוא אינו דורש גיהוץ. הקולקציה מגיעה עם מגוון דגמים מפליז: פיג'מת שני חלקים של מכנס וחולצה, חלוק נפרד לעיטוף עליון , מכנס וחולצת קפוצ'ון עם ריץ' רץ' או אוברול שלם שנסגר בריץ' רץ' על הגוף.

פיג'מת כותנה – פשוט קליל ונוח!  הכותנה מהווה את הפתרון האידיאלי שבין חומר הסטאן לחומר הפליז. היא קלה, נוחה ואידיאלית לחורף. הקולקציה מציעה מגוון דגמים של שני חלקים מכנס וחולצה עם הדפסים של סנופי, הכבשה לילי וטום וג'רי.

 

לחץ להגדלה


 מחירים לצרכן:

 פיג'מות החל מ – 220 שח

כותנות החל מ – 180 ₪

חלוקים החל מ – 220 ₪

ניתן להשיג בחנויות :
ברשת המשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, בוניטה,פיתויים, רשת אקספוז וברשתות המובחרות

קרדיט: אלכס ליפקין(דוגמניות), ואבי ולדמן

לחץ להגדלה


לחץ להגדלה

לחץ להגדלה

לחץ להגדלה


25% הנחה על הפריט הראשון מקולקציית החורף, ו40% הנחה על הפריט השני המבצע תקף עד 31.10.17


לחץ להגדלה

לחץ להגדלה

לחץ להגדלה


לחץ להגדלה

לחץ להגדלה

לחץ להגדלה


הפיג'מה שלי:-)

קיבלתי מהיח"צ פיג'מה מושלמת של אקספוז. מאז אני מאוהבת בה! הבד נעים ועשוי מכותנה המועדפים לייצור טקסטיל בימות החמים של השנה מחומר דוחה זיעה ומעניק תחושת נעימות ורכות על הגוף כיאה לפיג'מה אידיאלית ללילה.

היא ורודה! והצבע מושלם לעונת המעבר בה עדיין לא נפרדתי מהקייץ לחלוטין. השרוולים באורף אמצע, הבד דק ונעים והמכנס באורך שלושה רבעים.

לחץ להגדלה


לחץ להגדלה

לחץ להגדלה

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן