קבוצת סקאל, המפעילה את רשת חנויות אמפוריום, המתמחה בשיווק מותגי אופנה בינלאומיים, בעבר שיווקה אך ורק מותגים בינלאומיים המיובאים בלעדית לארץ ע"י קבוצת סקאל, בניהם: נאוטיקה, טימברלנד, ראלף לורן, וינסקמוטו, קנת קול ועוד.
לראשונה היא מרחיבה את פעילותה ותחל לשווק מותגים נוספים, שאינם מיובאים ע"י קבוצת סקאל כגון לקוסט, ניו באלנס, ולאו, פוסילוגאנט.
קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל המפעילה את רשת אמפוריום מסר
מנתוני המכירות של הרשת בשנה האחרונה עולה כי יש עליה משמעותית בצריכת מותגי אופנה בינלאומיים בישראל וקיים צורך אמיתילמותגים בחנויות פרימיום. המטרה בסוף המהלך ליצור בית של מותגים עם תמהיל רחב ביותר לנשים וגברים". עוד מסר קובי סקאל: "בימים אלה אנו בוחנים מותגים נוספים שנצרף לרשת אמפוריום במהלך שנת 2017.
צילום: יח"צ חו"ל
צילום.: אסף לוי
צילום.: אסף לוי
צילום.: אסף לוי
לדברי סקאל:
ניו באלאנס, לקוסטוגאנט הם מותגים מאוד מבוקשים בארץ ועל כן, החלטנו להכניס אותם לתמהיל הרשת בשלב הראשון כאשר הגענו עם היבואנים של המותגים לתמחור שגם הצרכן הסופי ייהנה ממחירים נוחים.
רשת אמפוריום מופעלת ע"י חברת סקאל ספורט ומונה כיום 22 סניפים בכל הארץ.