היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

התאמת צבעים ומיתוג עצמי

התאמת צבעים ומיתוג עצמי

פעמים רבות אנו מרגישים חיבור לאדם זה או אחר בשל מה שהוא משדר לנו. ידוע שחשוב להקדיש מחשבה ללבוש כאשר מדובר בראיון עבודה או בדייט, למה לעצור שם? כל פגישה חדשה היא הזדמנות.

בישראל של 2016 ידועה חשיבות המיתוג אישי, נטוורקינג יכול לפתוח לנו הזדמנויות חדשות, עבודת חלומותנו והזדמנויות לקידום. מה שאנו משדרים לאדם מולנו יכול ליצר בעבורנו הזדמנויות להיכרות רומנטית או עסקית. כל יום יכול להביא הזדמנויות למיקסום אישי. באירופה הקהילה העסקית לובשת חליפות פינגווין לעבודה:-), לנו יש אפשרות לגוון, יתרון! אז למה שלא נקדיש מעט מחשבה לנושא?

אנו משקיעים המון בקריירה, וחלקנו מבלים זמן ניכר באתרי היכרויות, פעילויות המאפשרות לנו להכיר אנשים חדשים בהם אנו פוגשים לראשונה וכל פגישה חדשה מהווה פוטנציאל של דלת קסמים. כדאי שנקדיש מחשבה איך לשדר עצמנו לצד השני.

אפרת לAmanda k., צילום: שחף מרגלית, שיער: כרמל חבושה, איפור: רווית בנאי


התאמת צבעים מוצלחת יכולה ליצור לבוש מרשים וטרנדי, לשדר תחושת בטחון עצמי והצלחה ולעומת זאת, בחירה לא נכונה של צבעים יכולה לשדר בדיוק את מה שלא רצינו לשדר.

 אמחיש התאמת צבעים נכונה מתוך עולם הפקות האופנה. סטייליסט הכרחי לכל הפקה מכיוון שהוא יודע ליצור אווירה חווייתית ולהעביר רעיון, בזכות היכולת שלו לשלב צבעים ואקססוריז, המאפרת יודעת איזו צללית ואיזה אודם להתאים לבגד, והצלם יודע בדיוק איזה רקע לשים לצילום ולביים את הדוגמנית.

התאמות צבעים מומלצות : כחול וכתום, ורוד אפור, זהב ואדום, ירוק וסגול, שחור ואדום

בכדי להעביר את הרעיון בצורה חווייתית לפניכם מספר לוקים של הצלמת המוכשרת שחף מרגלית הממחישים התאמת צבעים מושכת ומוצלחת, להנאתכם:

שילוב ראשון אדום, כתום ואפור – השילוב הזה הולך מצוין ביחד, הצבע של האודם מותאם לכתום והפרחים בשיער נוטים לאדום, כל צבע בפריים מוקפד. הרקע אפור תכלת ומטושטש ואינו גונב את הפוקוס ומתאים לאפור שבשמלה.


ברונזה צהוב כחול- מראה יוקרתי ועדין, הרהיט זהב- ברונזה, כל פריט בפריים מותאם, ובאותו האופן מומלץ להתאים תכשיטים לבגדים בבחירת מלתחה בצבעים אלו, בחירה של תכשיטי נחושת- זהב תשתלב נהדר עם הקומבינציה הזו.

אדום סגול צהוב – הדוגמנית לובשת אדום, והאקססוריז מוסיפים צבע וחיים לשילוב זה. לבשת אדום היום? שווה לשקול להוסיף אקססוריז המוסיפים שילוב מושך של אדום עם צבעים חמים נוספים.

כחול וצהוב – שילוב מוצלח וחי, בתמונה ניתן לראות שדוגמנית מאופרת באיפור מינמלי כדי ליצור מראה רענן ולא לקחת את הפוקוס מהצבעוניות, האודם האדום העלה לי בראש אדום/כחול- עוד צבעוניות חזקה.

הכניסו צבעוניות(בטעם כמובן) בלבוש שלכם, התאימו צבעים ושלבו אקססוריז. צעיפים למשל הם אקססוריז נהדרים.

צילום ואיפור: שחף מרגלית, סטיילינג: אנה אדלשטיין, שיער: כרמל חבושה, דוגמנית: פולינה ליולי

צילום: שחף מרגלית, דוגמנית: אפרת ל"שחף מרגלית"

צילום: שחף מרגלית, דוגמניות: דנה ואפרת ל"שחף מרגלית"

צילום: שחף מרגלית, איפור: מיכל צרף, שיער: חן לוי, דוגמנית: דנה ל״שחף מרגלית״, בגד גוף: ליאור צ׳רכי, תכשיטים: אפרת קסוטו


לבן ורוד – לבשת לבן או שמנת? אלו צבעים היכולים להחוויר את גוון העור, נגיעה של צבע תוסיף המון, שדרגי עם תכשיט, צעיף, ג'קט, סרט שיער ואיפור תואם(במידת הצורך:-).

נסו לדמיין את הדוגמנית ללא האודם והסימני ליפסטיק על החולצה, האם הלוק היה נותן את אותו האפקט? השתמשו בכיוון הזה גם ביומיום בעזרת אקססוריז.

שילובים עם ורוד – הבחירה האולטימטיבית ביחד עם ורוד היא אפור בעיני, ועדיין ורוד נראה פשוט נהדר גם עם תכלת בהיר או עם צהוב. ורוד ואדום תמיד נראים טוב ביחד, ובתוספת אקססוריז המכילים אדום תוכלו לשלב גם צבעים נוספים.

לבן, צהוב וכתום- לבן כמעט תמיד דורש צבע נוסף שישתלב ויתן לו חיות, השילוב של לבן צהוב וכתום מושך ומשדר משהו צעיר ורענן. בתמונה הדוגמנית הג'ינג'ית מוסיפה את הכתום לשילוב של הלבן והצהוב, לבשו שילוב מנצח זה והמחמאות לא יאחרו להגיע.

איפור: מיכל צרף, דוגמנית: דנה ל״שחף מרגלית, צילום: שחף מרגלית

צילום ואיפור: שחף מרגלית , סטיילינג: אנה אדלשטיין, שיער: כרמל חבושה, דוגמנית: פולינה ליולי

צילום ואיפור: שחף מרגלית,סטיילינג: אנה אידלשטיין, דיאנה לTLV Models

צילום ואיפור: שחף מרגלית, סטיילינג: אנה אדלשטיין, שיער: כרמל חבושה, דוגמנית: פולינה ליולי, קלאץ׳: אמנדה ק

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן