היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

קרם לחות Promise

קרם לחות Promise

אנו חיים במדינה חמה, המאופיינת בשינויי מזג האוויר, ושמש קופחת ולכן חשוב להקפיד על טיפוח העור והגיוני לבחור בחברה ישראלית המכירה את פגעי השמש הישראלית. יתרה מכך, שימוש במוצרי טיפוח לא מתאימים, סטרס ומחסור בשינה, הם חלק מהשגרה המלווה את חיינו הגורמת להתייבשות עור הפנים.

חברת Promise הוציאה קרם לחות מרענן באריזה יוקרתית, המכיל מאפייני אנטיאייג'ינג המגיע במארז הסגור השומר על יתרונות החומרים לאורך זמן מונע חימצון ומגע חיידקים עם החומר. 

קיבלתי לסקירה את הקרם בתוך קופסא סגולה ויוקרתית עם הפתעה מפנקת בצבעי המותג, נר סגול ומקסים. מתנה המשתלבת נהדר עם הLook and feel של המותג. השתמשתי במוצר שימוש יומיומי במשך חודש לפני כתיבת הסקירה.  הקרם קליל ומרענן ומתאים מאד כבסיס לחותי מתחת לאיפור ואני נהנית מאד מהשימוש שלו והמחיר הגיוני בעיני לתועלות המוצר.


לפי המותג קצב החיים האינטנסיבי אליו אנו מורגלים כבר אינו מותיר זמן לשגרת טיפוח ארוכה ולכן צץ הצורך בפיתוח קרם הלחות החדש, משולב בחומצה הילארונית Ultimate Hyaluronic Moisturize – קרם לחות אקספרס עם תשלובת Hydra-Point, מבוססת חומצה היאלרונית, המעניק לעור מקסימום לחות ברגע אחד של שימוש. קרם לחות הילארונית, לפי Promise מתאים מאד לקייץ הישראלי  – עשיר מאד בלחות, מהווה בסיס לחותי מעולה לפני איפור ומתאים לכל סוגי העור.

 


קרם לחות אקספרס של Promise מבוסס על תשלובת  Hydra-Point אשר פותח במיוחד למניעת מצבי יובש ואובדן לחות. תשלובת זו מאפשרת החדרת לחות אל עומק העור בזכות היותה מבוססת על ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית, יחד עם תרכובת סוכרים ייחודית, אשר פיתוחה מוגן בפטנט ואשר מעלה את רמת הלחות והנפח באפידרמיס עד 72 שעות. הקרם מעניק קו הגנה כפול, אשר סופח את הלחות מבחוץ ובו זמנית לוכד אותה בפנים. מריחה של הקרם מצמצמת עומק קמטים וקמטוטים, מרגיעה ומרככת את העור ומעניקה לחות ורעננות לאורך זמן.   

 

 


קרם לחות אקספרס של המותג Promise מגיע במיכל Air Less יתרון עצום המגן על תכונות האנטי אייג'ינג של המוצר, ומונע כניסת אוויר וחיידקים, הוא נוח לאריזה ומתאים לנסיעות. המיכל מגיע עם משאבה ואריזת ואקום, המונעת מהאוויר לחדור פנימה ושומרת על איכות הקרם. כמו שאר מוצרי האנטי אייג'ינג של המותג, הקרם משווק במארז מעוצב ויוקרתי, הכולל קרם לחות 50 מ"ל, דוגמית קרם לחות בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר (וניתן להתנסות בדוגמית ובמקרה של חוסר שביעות רצון/התאמה לשלוח את המוצר ולקבל החזר כספי באמצעות גלויית הגוביינא) ובנוסף, כמו בשאר מוצרי המותג המפנק, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית. כל מוצרי Promise ניתנים לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך ובאמצעות שליח VIP בחינם עד הבית. לינק לרכישה אונליין: www.promise-cosmetics.co.il
ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים. כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן