היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Organic hemp oil

Organic hemp oil

שנים של מחקר ופיתוח הובילו ליצור סדרת מוצרי טיפוח אורגניים  חדשנית בשם 'The Organic Hemp Line". מוצרי הסדרה מבוססים על תמצית שמן קנאביס ללא כימיקלים או משמרים מלאכותיים ומאושרת ע"י ארגון ecocert-cosmos.

הסדרה החדשנית מעניקה לעור הפנים רעננות ולחות מאוזנת, נקיה מכל מרכיב מלאכותי וכוללת שבעה מוצרים: קרם לחות לפנים, קרם לילה מזין, סרום פנים, קרם עיניים, סרום עיניים, מסכת פילינג ותחליב גוף, בהמשך בכתבה תוכלו להכיר כל אחד מאותם המוצרים!

צילום אורי גרון

דובר רבות בשנים האחרונות על יכולות שמן הקנאביס כמסייע לתהליך האנטי אייג'ינג. זהו הצמח היחיד המכיל את כל 21 חומצות אמינו הדרושות לחיוניות העור, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בחוסר האיזון הנובע מהתזונה המערבית המודרנית וכך לאפשר לטבע לסייע לגוף. מוצרי הסדרה מכילים איזון מושלם של אומגה 3 ואומגה 6, התורם לחיזוק השכבה ההגנתית של העור ותורם למראה עור חיוני, טבעי ובריא.   

צילום אורי גרון

המוצרים אינם מכילים SLS, שמן מינראלי, סיליקון, PEG, קארבומרס, פאראבנים, פרופילין גלייקול, ואיזופרופיל מריסטייט. בנוסף, לא נעשה שימוש בבישום או בצבע סינטטי מכל סוג שהוא. 

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

קרם לחות לפנים Facial Moisture Cream – קרם יום לפניo המכיל שמן זרעי המפ, (אומגה 3, ואומגה 6)  וחומצה הילרונית להזנת עור הפנים העדין ולהגנה עליו. הקרם מועשר בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, המסייעים להגנת וטיפוח העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית החיונית לעור הפנים.

צילום אורי גרון

קרם לילה מזין – קרם לילה לפנים המספק הזנה עשירה של העור ומגן עליו. מועשר בשמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), חומצה הילרונית טהורה (H A) ורכיב פעיל בשם Emulium Mellifera התורם להזנת עורך. הקרם מועשר גם בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה לטיפוח של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית הנדרשת במשך הלילה. 

סרום פנים – סרום פנים המסייע להילחם בפגעי הזמן. הוא מכיל שמן עשיר ומזין מזרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), וכן את הרכיב הפעיל Emuliu m Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים, להרגעת העור והגנה עליו מפני נזקי חמצון.

צילום: Beauty Life

קרם עיניים – קרם עיניים המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות בצורה אופטימלית. הקרם מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6). מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים , המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.  

סרום עיניים – סרום לעיניים בעל תו תקן אורגני, המאט את פגעי הזמן בעזרת שני רכיבים ייחודיים – Easyliance ו-Cristalhyal, מכיל חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.  

צילום אורי גרון

מסכת פילינג – מסכת פילינג חדשנית, מרעננת בעדינות את העור ומסירה תאים מתים בעזרת שימוש בגרגירי גלעין משמש ובאצה אדומה, המסייעים בהגנה על שכבת האפידרמיס, לחיזוק תפקודה ולהפחתת אובדן המים בה. מסכת הפילינג מועשרת בשמן זרעי ההמפ (אומגה 3 ואומגה 6). המסכה מועשרת גם באלוורה, חמאת שיאה ושמני זית וחוחובה אורגניים, המסייעים להענקת מראה עור בריא וקורן.

תחליב גוף – תחליב גוף עדין ונספג בקלות, גם הוא כמו שאר המוצרים בסדרה בעל תו תקן אורגני של Ecocert. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. מכיל שמן הרוז היפ הידוע ביכולותיו. הוא מרענן ותורם לחידוש ושיקום העור במהירות, ושמן זרעי המפ המשיב לעור את חיוניותו. האלוורה מרגיעה את העור ומטפלת בעור יבש, מגורה ומתקלף. חמאת השיאה, שמן הזית ושמן החוחובה מרווים את העור בלחות ומזינים אותו. תמצית האצה מעניקה לחות לעור ומגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים. 

צילום אורי גרון

כל המוצרים בסדרה מאושרים כאורגניים ע"י  Ecocert-cosmos, בהתאם לסטנדרטים המחמירים של קוסמוס, ארגון הגג העולמי למוצרים אורגניים טבעיים, ובהתאם לתקינה האירופאית המחמירה cpnp. עם 99.60% מרכיבים טבעיים, המוצרים בסדרה מתאימים לכל סוגי העור, לרבות עור הרגיש לכימיקלים ומרכיבים סינתטיים.

מחירים לצרכן:

1. קרם יום לפנים 50 מ"ל – 189.90 ₪  

2. קרם לילה מזין 50 מ"ל – 199.90 ₪ 

3. סרום פנים 50 מ"ל – 199.90 ₪ 

צילום אורי גרון

4.סרום עיניים 30 מ"ל – 199.90 ₪ 

5. קרם עיניים 30 מ"ל – 189.90 ₪ 

6. מסיכת פילינג 50 מ"ל – 219.90 ₪ 

7. תחליב גוף 150 מ"ל – 139.90 ₪ 

להשיג ברשת סופר פארם בפריסה ארצית  

 

 
הסרום וקרם הלחות שקיבלתי להתנסות, צילום: Beauty Life

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן