היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מוצרי טיפוח חדשים

מוצרי טיפוח חדשים

סרום רימונים

הסרום המכיל רכיבים פעילים להזנת העור, הוא מסייע להחלקת קמטים, לחיזוק וייצוב העור, תורם בבניית סיבי קולגן ואלסטין לאפקט ה"ביוממטיק" (חיקוי הליך ביולוגי הפועל על הסיבים לחיזוק ומוצקות העור). הסרום מזין ושומר על הסבום הטבעי,  מגן מפני נזקים סביבתיים ומעודד את מנגנון השיקום הטבעי של העור.

סיגל קדם קוסמטיקאית ומדריכה ראשית בתפוח טכנולוגיות מסבירה ששמן זרעי הרימונים מסייע לחיזוק האפידרמיס. הוא משקם את רקמת הקולגן הטבעי של העור ומונע ירידה בברק ובחיוניות הטבעית שלו.  שמן זרעי הרימון ידוע כעוצמתי מאד וכאחד מנוגדי החמצון החזקים בטבע, הוא מגן על עור הפנים מנזקי אקלים קוטביים (קור/חום) ומונע קמטוטים והזדקנות מוקדמות של העור.

רכיבים פעילים: שמן בוראג', רכז פרי האובליפיחה ושמן זרעי רימון.

אופן השימוש: לאחר ניקוי העור יש להספיג בתנועות עיסוי מספר טיפות. תחושת השמנוניות הראשונית נספגת במהרה ומותירה עור חלק למשיי ונעים.

מכיל: 30 מ"ל, מחיר 214 ₪

להשיג אצל קוסמטיקאיות , למציאת הקוסמטיקאית הקרובה למקום מגורייך, התקשרי 03-9304986

חוות דעת- מוצר מהמם, התמכרתי. יש לו ריח נהדר והוא מאד נעים על העור. אני מורחת אותו בכל לילה לפני השינה והוא מעניק עור חלק ונעים.

'ג'ל עיניים -  Sensibio Eye

'ביודרמה' מצרף אל סדרת Sensibio – סנסביו, הפונה לבעלי לעור רגיש – את 'סנסביו איי –  Sensibio Eye- ג'ל עיניים בעל מנגנון פעולה ביולוגי. הג'ל מחזק את עמידות העור בפני גורמים מזיקים ומגביר את סף הסבילות של עור רגיש ומעצים את עמידותו בפני גורמים מזיקים.  ג'ל העיניים מרגיע מיד תחושות של אי נוחות וגירוי באזור העיניים. לא מכיל פראבן, בישום או קפאין.

הפטנט Toléridine™- קומפלקס טבעי המוגן בפטנט D.A.F (פורמולה דרמטולוגית מתקדמת), מהווה פריצת דרך ביולוגית חדשה לעור רגיש, עיכוב ייצור מולקולות פרו-דלקתיות הופכות את העור לפחות חשוף לנזקי הסביבה ופחות תגובתי. התכשיר מכיל קפאין, מרכיב להסרת גודש הנמצא ב-Sensibio Eye  ועוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים.

כמו-כן נוכחותה של חומצה היאלורונית ואבקות מחזירות אור, מטשטשות את מראה הקמטים בזוויות העין.

עוד על המוצר:
  1. מתאפיין במרקם ג'ל-קרם קליל 
  2.  מתאים לשימוש עם איפור
  3. מתאים לעור רגיש 

 יתרונות המוצר:

  1.  מפחית נפיחות 
  2.   מרגיע את תחושת האי נוחות סביב העיניים
  3.   מצמצם הופעת קמטים
  4. מעצים את סבילות העור לאזור העיניים.

 

מייקאפ פודרה- בועז שטיין

 מייקאפ פודרה קרמי המעניק לעור גימור מאט, מצטרף אל מותג האיפור של בועז שטיין. הנחת שכבה קלילה  מהמייקאפ הקרמי תהפוך את העור לקטיפתי ורך ותעניק לו כיסוי עדין בטקסטורת מאט.  הפורמולה משלבת בין יתרונות פיגמנט עמיד, לפודרה עדינה באבקה מיקרונית במרקם מאט, ולכן תסייע לקיבוע ושמירת עמידות הפיגמנט. הפיגמנטים הטבעיים מופקים מהמינראל הנציץ MICA יצמדו לנקבוביות ולקמטוטים העדינים ביותר ויעניקו כיסוי לפגמים, לקמטוטים ולכתמים ועדיין ישמרו על מראה טבעי. נוכחותה של פודרה מינראלית אבקתית הגרוסה דק מסייעת למייקאפ להתקבע הדומה למשי.  הפורמולה מכילה תמצית מצמח הסיליקה לחיזוק ולתמיכה של רקמת החיבור של העור. 

המייקאפ המינראלי בגימור מאט הוא פתרון נהדר לנשים המעדיפות "ללכת עם ולהרגיש בלי".  הוא קליל ונעים ובהחלט מעניק פתרון בנסיעות ובבילוי מחוץ לבית לנשים המקפידות על מראה מטופח.   ניתן להעצים את רמת הכיסוי על ידי שכבה נוספת באזור הנדרש", מציין בועז שטיין.

מכיל:    12 גר', מחיר:   99 ₪

להשיג:  בפרפומריות, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובמרכזים המקצועיים ברחבי הארץ.

חוות דעת- מייקאפ זה מושלם למי שרוצה כיסוי עדין ובלתי נראה לעור, לבקרים בהם אין זמן רב למברשות וביוטי בלנדרים ויש להניח משהו על העור ולרוץ החוצה.אין צורך להניח מעליו פודרה שכן התכשיר כבר כולל פודרה. חוסך בזמן:-) והוא נהדר כמייקאפ לטאץ'אפים שניתן לסחוב בתיק.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן