היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מאג'יריי- טיפול פירות

מאג'יריי- טיפול פירות

MAGIRAY (מאג'יריי) נוסדה בשנת 1995 מתוך הרצון לייצר תכשירים קוסמטיים על ידי מיזוג של מספר רכיבים פעילים המעניקים תוצאה טובה יותר מאשר כל רכיב בנפרד. שיטות העבודה של המותג דוגלות בסינרגיה של עולם הרפואה עם הרפואה העממית והמשלימה. 

ללא התפשרות על איכות גבוהה של המוצרים ותועלותיהם. התכשירים חסכוניים ונוחים לשימוש, דבר הפותר בעיות נפוצות בשגרת העבודה של כל מטפל מוסמך בתחום הקוסמוטולוגיה. 
האפקטיביות של התכשירים מושגת בשל השילוב ההרמוני שבין הרכיבים הפעילים הטבעיים לבין הרכיבים שפותחו באמצעות שיטות ביו- טכנולוגיות חדשניות. 

צילום: אלון גנון
 סדרות הטיפול השונות

RESTORE- טיפול שיקום, כוללים תכשירים המתאימים לשיקום ותחזוקה מיטבית של כל סוגי העור.

EDELE מיועדים לטיפוח והגנה אנטיאוקסידנטית לעור רגיל עד שמן ומעורב.

PEARL – מסייעים לפתרון בעיית הפיגמנטציה בכל סוגי העור ולכל העונות.

CLC – נהדרים להצערת, חידוש ומתיחת עור בוגר מכל סוג.

FAST ACTION LINE – מתאימים לטיפול בעור שמן ובעייתי.

HISHERS-  "בשבילו ובשבילה" מוצרים לשגרת טיפוח יומיומית לפנים ולגוף ומתאימים הן לגברים והן לנשים בכל הגילאים

קוסמטיקה וטבעונות

מחקר אוסטרלי שבו השתתפו 400 מבוגרים המתגוררים ביוון, אוסטרליה ושוודיה, מצא שמראה צעיר של העור קשור באופן הדוק לתזונה. החוקרים מצאו שלאנשים שצרכו כמויות גדולות של ירקות, שמן זית , דגים וקטניות ואכלו מעט בשר ומזונות העשירים במרגרינה ובסוכר, היו פחות קמטים והעור שלהם נראה מוצק יותר. ולכן – אם ניתן להזין את העור מבפנים עד ידי אכילת מזון בריא, אין זה מן הנמנע שנוכל להזינו  גם מבחוץ בעזרת אותם מרכיבים בדיוק.

 

ד"ר ג'ני שטיימן נטורפתית, מומחית לקוסמוטולוגיה טיפולית ומדריכה מקצועית של המותג הקוסמטי מאג'יריי:

עולם הטבעונות אינו מסתכם רק בתחום האוכל.  טבעונות היא דרך חיים המשפיעה על ביגוד וכמובן גם על ענף הקוסמטיקה ושגרת טיפוח. ברשתות חברתיות נראות יותר ויותר קבוצות שחשובה להן שיגרת טיפוח, נטולת אכזריות ולאו דווקא בשל קשר ישיר להיותן טבעוניות בבחירת המזון" אומרת  ומוסיפה "קוסמטיקה טבעונית נחשבת למוצרי טיפוח שאינם מכילים חומרים מן החי ואינם מכילים חומרים שנוסו על בעלי חיים. כמו כן חשוב לציין שאף לא אחד מהרכיבים בפורמולצייה של התמרוק אינו נוסה על בעלי חיים.  לרוב זה מלווה גם בחשיבות סביבתית, הבאה לידי ביטוי בשימוש בחומרים מתכלים ואם ניתן גם בחומרים התורמים לסביבה, דוגמת אריזות אקולוגיות, מתכלות וממוחזרות.

צילום: אלון גנון

ד"ר שטיימן מוסיפה.

יש מי שנוטים לחשוב כי קוסמטיקה טבעונית פחות פעילה, אך לא כך הם פני הדברים. למרות היות הקוסמטיקה מבוססת מרכיבים טבעיים בלבד (פירות, ירקות, פרחים, שורשים, צמחי מרפא, שמנים וכדומה) היא בהחלט אפקטיבית הודול לריכוז רכיבים צמחיים ופעילים. היתרון שלרוב מרכיבים אלו יחשבו פחות אגריסיביים וידידותים יותר לעור המטופל, העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגוף, הקשור באמצעות מערכת העצבים לכל האיברים הפנימיים. עיסוי מרגיע, אמבטיה חמימה, מקלחת מרעננת או מגע עדין – גורמים לשחרור הורמונים טבעיים בגוף (בטא-אנדורפינים) שתורמים בגדול לתחושות עידוד, הרפיה והורדת מתח. לכן מאוד חשוב לשלב טיפול בעור עם תחושות נעימות ומרגיעות, לשים דגש על נוחות ונינוחות ולהביא את כל הגוף לשלימות מירבית.

צילום: אלון גנון

הטיפול -

הוזמנתי לחוות טיפול מיוחד שיערך עם מוצרי סדרת  FRUIT SPA Bar, טיפול הוליסטי, טבעוני וטבעי בעור הפנים. 

הטיפול מורכב מפירות וירקות טריים עם ארומה עשירה ומרקם עדין אשר יקנו לעור מראה רענן, מחודש וצעיר וכמו כן מסייעים להרפיה ומגע רך. ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים מפירות,ירקות, צמחי מרפא ושמנים טבעיים נותן תוצאה עמידה לטווח ארוך.

סדרת FRUIT SPA Bar כוללת פילינגים, קרמים, מסכות ועטיפות אנטי צלוליטיות. ניתן להשתמש במוצרי הסדרה גם עם מכשירים קוסמטיים שמגבירים את יעילות הטיפול. 

צילום: אלון גנון

תועלות הסדרה

  1. הסרת תאי עור מתים ומאיצה את חידוש העור
  2. הענקת לחות לעומקי העור והגברת טונוס העור
  3. הרוויית העור בויטמינים, יסודות קורט וחומרים מזינים.
  4. הפחתת קמטים, מגדילה גמישות וכושר העמידות של העור.
  5. צימצום הופעת צלוליט ו"קליפת התפוז" של העור
  6. הרפיית הגוף והפחתת לחץ ומתח.

מחית פירות מספר 37 - Pure& Beauty

מחית פירות המעניקה אפקט פילינג מכילה תמציות ועיסת פרי של קיווי, פפאיה ירוקה ואננס, העשירים באנזימי פילינג טבעי, סוכרים וחומצות פרי. אנזימים וחומצות פרי מסירים ביעילות את תאי העור המתים מהשכבה הקרנית, ועקב כך מעודדים את התחדשות העור. סוכרי פרי מעניקים לחות מרבית ומונעים גירוים. יתרונות המחית: 

הארת גוון העור, שיפור גמישות ואלסטיות העור, האטת הופעת קמטים, המרצת מנגנוני התחדשות עצמית של העור,  הזנת העור במינרלים ויסודות קורט חשובים.

 רכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, עיסת פרי הקיווי, תמצית ועיסת פרי הפפאיה הירוקה, אננס, קסנטן מסטיק, מי ים המלח.

ואי אפשר בלי קצת כיבוד טבעוני

מחית פירות מספר 29 - Puree & Beauty

מחית הפירות המבהירה צופנת ריכוז גבוה של ויטמין C טבעי וביופלבנואידים מאשכולית אדומה, פומלו ותפוז. היא מרעננת באופן מיידי עור עייף ועמום, משפרת את הגוון שלו, מגבירה את ההגנה נוגדת החמצון של העור. פירות הדר מכילים חומצות טבעיות שמסירות תאי שכבה קרנית, מבהירה את העור ומזרזות את חידושו. מיי מעיין עין גדי ומי ים המלח מרוות את העור בלחות מירבית ומשביעות במינרלים ויסודות קורט. שמני אשכולית ותפוז מוסיפים ניחוח נעים ומעודדים את החושים.

רכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, תמצית ועיסת פרי האשכולית האדומה, תמצית פרי הפומלו, עיסת פרי התפוז, מי ים המלח, שמנים אתרים מאשכולית אדומה ותפוז.

מחית פירות מספר 40 - Pure & Beauty

מחית פירות מסייעת לתהליך אנטי אייג'ינג מכילה שורש בטטה פראית העשיר בפיטו-אסטרוגנים טבעיים, תמצית דלעת, שמני גזר ואובליפיחה המכילים קרוטנואידים טבעיים – שהם חומרים הנלחמים בהזדקנות – מזרזים את חידוש העור, משפרים את הטון והאלסטיות שלו. תמצית רוזמרין מספקת לעור שפע של נוגדי חמצון טבעיים, בעוד ששמן הזנגביל מגרה את חילוף החומרים שלו. מיי מעיין עין גדי ומי ים המלח מרווים את העור בלחות מירבית ומשביעים במינרלים ויסודות קורט. שימוש במחית יסייע לגמישות וטונוס העור, הפחתת עומק הקמטוטים והקמטים ותתרום למראה עור חלק ורענן.

רכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, שורשים טחונים של בטטה פראית וגזר, תמציות פרי הגויאבה, דלעת, תמצית עלי רוזמרין, תמציות שמן גזר , זנגביל ואובלפיחה, טוקופרול, מי ים המלח.

מחית פירות מספר 25 - Pure & Beauty

מחית קרמית רכה מעניקה לחות לעומק העור, מזינה ומרגיעה את העור לאחר פילינגים וטיפולים אחרים. היא מכילה תמציות חבוש ובננה העשירות בפולי-סוכרים טבעיים שמלחלחים ומזינים את העור. שמני הזנה מזית, אובליפיחה וזרעי פסיפלורה מחדשים את הליפידים בעור, מקלים על אדמומיות וגירוי העור. תמציות שורש סלרי וג'ינג'ר מספקות שפע של נוגדי חמצון וויטמינים טבעיים, מזרזים חילוף חומרים. מיי מעיין עין גדי ומי ים המלח מרוות את העור בלחות מירבית ומשביעות במינרלים ויסודות קורט. העור מקבל מראה רך, גמיש ורענן להפליא.

רכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, תמצית פרי החבוש, תמצית שורש הזנגביל, תמצית פרי הבננה, שמן זית, תמצית שורש סלרי, מי ים המלח, שעוות דבורים, שמן זרעי פסיפלורה.

סירום אסאי שקיבלתי כמתנה:-)

סדר השימוש במוצרים בטיפול:

ניקוי ראשוני תואם לסוג העור

2. פילינג בעזרת תכשיר מס' 37

3. עיסוי INFINITUM ™ מעל תכשיר מס' 29

4. מסכה מס' 40 וקרם סיום מס' 25

5. כיסוי הגנה בעזרת אבקת הגנה.

כל אחד ממוצרי הסדרה עולה 135 שקלים.

 

מחיר טיפול: החל מ-250, אצל קוסמטיקאיות מורשות מאג'יריי. רשימת קוסמטיקאיות מורשות ניתן למצוא באתר המותג: http://www.magiray.info/

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן