היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מסכות החימר של לוריאל

מסכות החימר של לוריאל

לוריאל הוציאה לשוק לאחרונה 5 סוגי מסכות לניקוי העור המורכבות מפורמולה המכילה 3 סוגי חימר טהורים: קאולין, מונטמורילוניט וגסהול.  כל המסכות מבצעות ניקוי עמוק של הנקבוביות והעור.

 לכל מסיכת ניקוי ישנו מענה על צורך אחר; וכמובן ייתכן שלאדם אחד יהיו מספר צרכים שונים. לדוגמה, בעלי עור מעורב, יכולים להשתמש בשתי מסיכות בו זמנית, שכל אחת מהן תונח על איזור אחר בפנים. רוצים להבין מה הכוונה? – חפשו האשטאג MULTI MASKING# !

סוגי המסכות:

מסיכת חימר כחולה – לניקוי ראשים שחורים מפחיתה במראה פגמי העור, מסייעת לצמצום נקבוביות. הפורמולה מכילה 3 סוגי חימר ואצות ים והיא מסייעת בהפחתת מראה פגמי עור בשימוש ממושך, בניקוי יסודי של ראשים שחורים ובצמצום מראה נקבוביות, ובכך מעניקה לעור מראה נקי ויפה יותר.

מסיכת חימר צהובה – מעניקה אפקט הארה, מסייעת בפעולת הניקוי והטיהור של העור בעזרת גרגירים לפילינג עדין המסירים תאים מתים ומרעננים את מראה העור, וכמו כן מכילה תמצית יוזו . פורמולת המסכה הצהובה מכילה: 3 סוגי חימר + תמצית יוזו + גרגירים. 

תמצית יוזו היא שם נוסף לאתרוג יפני, המסייע בהענקת גוון אחיד יותר לעור. וכן, היותו פרי הדר, יוזו עשיר בויטמין C. תמצית יוזו ידועה כמסייעת להארת גוון העור ולקבלת מראה גוון אחיד. הפורמולה והמרקם הגרגרי שלה מסייעים בניקוי וטיהור יסודי של העור ובכך מעניקים לו מראה אחיד ויפה יותר.

מסיכה זו מיועדת לעור עייף הסובל מחוסר אחידות בגוון העור: אדמומיות, אפרוריות וכהויות (לא פיגמנטציה).

מסיכה ירוקה –  חימר + אקליפטוס. מיועדת להשגת מראה עור מאט יותר לאורך זמן. תמצית האקליפטוס הנהדרת מעניקה רעננות ותחושת ניקיון, שאהובות כל כך על בעלי עור מעורב או שמן.

מסיכה שחורה – חימר + פחם. שני מינרלים בעלי יכולת ספיחה חוברים יחדיו, וביחד- מעניקים ניקוי עמוק לנקבוביות, מונעים הצטברות חלב ובהמשך- הופעת פצעונים.

מסיכה אדומה-  מכילה חימר, אצה אדומה וגרגירים. היא מיועדת להסיר בקלילות שאריות לכלוך ותאים מתים שנדבקו אל העור, ולשוות לו מראה רענן וצח. אידיאלי לעור עמום או עור שלא טופח זמן רב.

אופן השימוש

אופן השימוש בכל המסכות: יש לנקות עודפי לכלוך או איפור מהעור ולאחר מכן, יש למרוח את מסיכת הניקוי על כל שטח הפנים, או על איזורים ספציפיים במידת הצורך (למשל- אם ברצוני לבצע ניקוי נקבוביות רק באזור המצח אמרח את מסיכת הניקוי רק על אזור זה.)

יש להמתין 10 דקות- ולשטוף את המסכה במים. חשוב לזכור: מסיכות ניקוי מכילות חומרים יעילים במיוחד בספיחת שומן (כגון חימ ר או פחם) ולכן מומלץ להשתמש בהן עד 3 פעמים בשבוע. ביתר ימות השבוע נמשיך להשתמש בתכשיר הניקוי היומיומי שלנו.

חימר הוא מינרל סופח, שכבר לאחר השימוש הראשון יסייע לעור הפנים (המבריק בדרך כלל) להיראות רענן, מאט ובעל נקבוביות סגורות יותר.

מחיר השקה מיוחד לחודש מאי 2018 : 49.90 ₪ מחיר לצרכן: 59.90 ₪

את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, בפרפומריות המובחרות ובאתר לוריאל.

חוות דעת – אני קיבלתי את המסכה הכחולה להתנסות, זו המסכה הראשונה שראיתי בה המריחה נעשית באופן חלק, ללא בועות לא אסתטיות. הצבע כייפי לי. המרקם נעים, המריחה נעימה והוא מרגיש נעים מאד על העור.

ובניגוד למסכות אחרות בהן אני משתמשת(השחורה של גלאם גלואו והבוץ של פיטר תומס רות, ההורדה שלה היא לא סיוט! עדיין אעדיף להוריד במקלחת אבל היא לא נדבקת מאד חזק לעור כמו מסכות אחרות. העור הרגיש נקי ורענן לאחר השימוש. אהבתי אותו. אחלה מסכה בעיקר יחסית למחיר הנוח.

צילום: יח"צ חו"ל

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן