היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

גרנייה – סקירת מוצרים

גרנייה – סקירת מוצרים

BB PURE ACTIVE

גרנייה שילבה בין הסדרות BB Cream  וסדרת PURE ACTIVE ויצרה מוצר חדש,  BB PURE ACTIVE, קרם לחות בתוספת גוון. הBB מסייע בטיפול בפגמי העור(טיפול בראשים שחורים ובכתמים) ומתאים לבעלות לעור מעורב עד שמן. הוא מוסיף לעור לחות, מצמצם מראה נקבוביות למראה אחיד במראה מאט.

הפורמולה המכילה 2% חומצה סליצילית + מקדם הגנה 15SPF  לקבלת מראה עור אחיד תוך סיוע בטיפול פגמי עור והוא אידיאלי לבני נוער בגילאי 15-20 המאופיינים בדרך כלל בסוג עור זה.

 

מחיר 120 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


פיור אקטיב מאט קונטרול

קרם לחות למראה מאט לטיפול בפגמי עור עד 8 שעות של מראה מאט*לעור. מיועד לעור מעורב עד שמן, עם נטייה לפגמי עור. הקרם בעל תכונות טיפוליות מכיוון שהוא מכילAirlicium ™ שהוא רכיב הידוע ביכולתו לספוח ולנטרל את השומניות שבעור תוך כדי שהוא מאפשר לעור לנשום ובזכות יכולת ה"שבירה" ופיזור האור שלו, הוא תורם לטשטוש מראה הפגמים.

וכן חומצה סליצילית מטהרת, כרכיב מאזן ומטהר המפחית מראה הפגמים. מרקם הג'ל של קרם הלחות נספג במהירות מבלי להשאיר שכבה שמנונית, כך שהעור מקבל לחות תוך שהוא נותר רענן למשך כל היום ויראה מצוין מתחת לפריימר/איפור. 

הניחוח של PURE ACTIVE MATTE CONTROL- מורכב מ-תה, מנטה ומלפפון, והוא נקי, טהור ומרענן.

אופן השימושיש למרוח מדי בוקר וערב על עור פנים נקי. יש להימנע ממריחה באזור העיניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (לפני הנחות הניתנות ברשתות השיווק)

מחיר 80 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


תכשיר ניקוי המשלב 3 פעולות במוצר 1:

עור מעורב עד שמן מאופיין בשמנוניות על כל שטח הפנים, או חלקם. לעיתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או פצעונים מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. תכשיר הניקוי מאפשר טיפול יומיומי יעיל ובמחיר נהדר!

  1. ניקוי – לטיהור העור- יש למרוח מדי יום על עור פנים רטוב, לעסות בעדינות ולשטוף היטב במים.
  2. גרגירים –מומלץ למרוח מדי יום על עור פנים רטוב ולעסות בתנועות סיבוביות ולשטוף היטב במים. מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור ובניקוי יסודי של הנקבוביות.יש לשפשף את העור בעדינות עם הגרגירים ולשטוף היטב עם מים.
  3. מסכת חימר–החומר מכיל חימר לבן המסייע בהפחתת הברק השומני בעור הודות לתכונות הספיגה שלו. למראה עור מאט- להניח את החומר ולהניח לו להתייבש לכ10-15 דקות ולאחר מכן לשטפו היטב עם מים. יש למרוח על כל הפנים כ-פעמיים- שלוש פעמים בשבוע, להניח למסכה להתייבש כ- 3 דקות. לשטוף היטב במים

מכיל מרכיבים פעילים המופקים מהטבע: תמצית איקליפטוס, חומצה סליצילית מטהר ונגזרת אבץ, מתאים לעור פנים מעורב עד שמן הנוטה לפגמי עור. מסייע במניעת הופעת פגמי עור תוך 14 יום של שמוש עקבי.  נבדק דרמטולוגית, ללא פראבן.

* יעילות מתמשכת לאחר שימוש של 4 שבוע, עור הפנים נקי באופן יסודי ומראה הפנים הופך לאחיד ומאט יותר. 

יש להימנע ממגע באזור העיניים, במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

מחיר סופר פארם: 30 ₪

מחיר 60 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


תכשיר ניקוי המשלב 3 פעולות במוצר 1:

האריזה מכילה 25 מגבונים להסרת איפור. מגבונים לעור רגיל עד מעורב, המכילים תמצית ענבים.
כל מגבון מכיל כמות כפולה של חלב פנים להסרת איפור יעילה וקלה, תמצית צמחים, ואינה מכילה אלכוהול
מסיר ביעילות גם איפור עמיד במים ללא צורך בשפשוף. הוא אינו שורף ואינו מעקצץ כלל על העור. יתאים מאד לסובלים משינויי טמפרטורה, עייפות, אלרגיה ולחץ.

 

 

 

מחיר 28 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


נייה – פיור אקספוברשר:

תכשיר ניקוי  נהדר המשלב 3 פעולות במוצר:

 ניקוי עמוק– מכיל מברשת לניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים המסייעים לעור להתחדש מהר יותר וגם משווים לו מראה חלק וזוהר.

פילינג –  מכיל 2% Salicylic Acid לקילוף עדין של תאים מתים מעור הפנים

הרגעה –  מכיל חומרים מרגיעים.

יש בו חומצה סליצילית, העוזרת לטפל בעודף השומן שמצטבר על גבי העור וכן רכיב פעיל טבעי נוסף – HerbRepair, הידוע ביכולתו לסייע בהתחדשותו של עור הפנים, והוא נבדק דרמטולוגית. מכיל 150 מ"ל.

 

 

 

 

מחיר 72 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


גרנייה אלופים בייצור מוצרים באמת מצויינים במחיר מצחיק, מה שמסביר את ההצלחה שלהם בשוק ואני משתמשת במוצרים שלהם כבר מספר שנים.

התכשירים שאני קונה שוב ושוב הם;

Pure Active – המשלב שלוש פעולות במוצר 1: זהו הScrub האהוב עלי!  ואם הייתי צריכה לבחור רק מוצר אחד מכל המוצרים המופיעים כאן , ללא ספק זה המוצר. הוא מקבל ממני חמישה כוכבים!  אני משתמשת בו כבר מספר חודשים. לרוב איני מחכה איתו על העור אלא מעסה אותו על העור ושוטפת. הוא משאיר את החלק, נעים ונקי. בעיני הוא טוב יותר ממוצרים דומים שניסיתי שתומחרו גבוה הרבה יותר. ממליצה בגדול.

פיור אקספוברשר: הוא היה האהוב עלי עד שגיליתי את ה3 ב1. המכשיר מהנה לשימוש, המברשת נעימה ויש מין תחושת סיפוק נקיה מהשימוש בה. היא מגיעה לכל מקום. והיתרון הגדול בעיני הוא שזה מפחית לחצי את הצורך להשתמש בידיים(יש צורך רק לשטוף ולהוריד את המוצר מהפנים), יתרון גדול בחורף בו לא תמיד יש זמן להדליק בויילר ולדאוג למים חמים מהברז.  

המגבונים- שנים השתמשתי במגבוני תינוקות והם שורפים! המגבונים האלו נהדרים ולא שורפים בכלל. הם מומלצים בעיני ואקנה אותם שוב.

עוד מוצרים נהדרים בעיני- 

המים המיסלרים – מאד דומה בהרגשה על העור למים המיסלרים הידועים של ביודרמה(המתומחר מאד יקר) מה שעושה את המים של גרנייר ללהיט שבצדק סחף נשים רבות בארץ.  הוא מסיר את האיפור ביעילות, הבקבוק ענק( 400 שמ"ל) המחיר מצחיק.

מסיר האיפור- מסיר ביעילות גם איפור עמיד במים. ללא אלכוהול, בושם הוא מאד עדין ולא מצריך בשפשוף.

הBB הוא נהדר אך מעבר ליכולות הטיפוליות שבו, מכיוון שיכולת הכיסוי שלו קלילה ביותר, הוא יתאים בעיקר לבחורות מאד צעירות או לנשים המחפשות כיסוי קליל בלבד, מראה איפור ללא איפור.

 

 

 

מים מיסלרים, BB, ו Scrub שלוש באחד, צילום: יח"צ חו"ל

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן