היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

בשמים ביוטיקר

בשמים ביוטיקר

רשת ביוטיקייר,  הנחשבת לשם דבר בתחום האיפור לואו קוסט מצטרפת לטרנד העולמי של בשמים מבוססי שמן ומשיקה –סדרת בשמי שמן בעלת עשרה ניחוחות מרוכזים.   

השמנים באופן כללי כבשו את עולמנו ונכנסו לשגרת הטיפוח שלנו, הם כבר לא מזמן מייועדים רק למטבח! בשנה האחרונה הם השתלטו על האינסטגרם כבסיס המונח על העור לפני הפריימר ולכן לא פלא שהם ישתלבו אף בתחום הבישום.

הסדרה החדשה מורכבת מנוסחה קלילה וקטיפתית המבוססת על שמן ממקור צמחי ולבניגוד למצופה היא אינה שמנונית כלל, היא אינה מכילה שמן מינראלי, חומר משמר או מרכיבים מן החי והיא מבוססות בעיקר על שמן הקיק הצמחי.

במה שונה בושם שמן מבושם רגיל ולמה הוא צובר פופולריות רבה כל כך? 

 ריח הבושם הרגיל הוא חזק ביותר מיד לאחר ההתזה ובמהלך היום הוא הולך ודועך – בושם השמן פועל בצורה הפוכה- ריחו מתחזק ככל שהשעות נוקפות במהלך הפעילות היומית, הפיזית, או כאשר הוא נחשף לקרני השמש.

 טיפ: הבושם קומפקטי ומתאים לתיק, לנסיעות, לטיולים ולטיסות שניתן לעלות אליהן עם בקבוקים עד 100 מ"ל.

 מחיר: 13.90 ₪.

על המותג:

רשת ביוטיקייר, פרצה לחיינו בעשור האחרון למרות שהיא הוקמה כבר לפני 25 שנים, התזמון היה מושלם עם הדגש על המהפכה החברתית ויוקר המחיה. קהל היעד האולטימטיבי של החברה הוא נערות, אך הן לא הלקוחות היחידות של החברה. 

 ביוטיקייר מציעה מבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה איכותיים במחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט לרכישה ומועדון לקוחות חדש – Beautycard בו תקבלו – לצד מגוון הטבות בלעדיות למועדון  – הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  – מוצרי איפור, טיפוח, שיער,  היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז באתר ובסניפי הרשת המתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מקפידה על  תקני איכות בינלאומיים קפדניים. הסלוגן של הרשת הוא ליופי אין מחיר! היכנסו להתרשם מחנות האונליין באתר – אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185, באתר תוכלו אף למצוא את רשימת הסניפים ולגלות מהי החנות הקרובה לביתכם

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן